Toată puterea de pe Pământ nu poate schimba destinul.
În această ultimă parte a trilogiei despre familia Corleone, Al Pacino joacă rolul lui Michael, liderul puternic al familiei. La cei 60 de ani ai săi, Michael e dominat de două pasiuni: să-și elibereze familia de crime și să găsească un succesor potrivit. Succesorul ar putea fi pătimașul Vincent, dar el ar putea fi, de asemenea, și cel care schimbă dorința lui Michael de a face afaceri legale într-un infern al violenței.
Filme asemănătoare cu Nașul III - The Godfather Part III (1990)
Dacă îți place Nașul III - The Godfather Part III (1990), e posibil să îți placă și filmele de mai jos.
Filme similare sunt obținute folosind genuri și subiecte similare.
În ceea ce fără îndoială este una dintre cele mai bune continuări de film din toate timpurile, Francis Ford Coppola duce mai departe povestea de proporții epice a trilogiei Nașul cu această poveste despre două generații din familia Corleone aflate la putere. Coppola colaborează încă o dată cu scriitorul Mario Puzo, șlefuind două povești întrețesute, care funcționează în egală măsură ca preambul și continuare a originalului. Prima prezintă umilele începuturi ale clanului sicilian și ascensiunea în New York a tânărului Don Vito, interpretat acum într-un rol secundar premiat cu Oscar de Robert De Niro. A doua prezintă ascensiunea lui Michael, noul Don al clanului.
Filmul este inspirat de un caz real și povestea lui este conturată în jurul lui Henry, mafiotul care își vede prietenii urcând pe scara ierarhică a crimei. O poveste clasică cu gangsteri, în care ne este prezentată povestea unor prieteni din copilărie, care trebuie să crească și să se adapteze unui cartier și unei vieți în care legile mafiei dictează mersul lucrurilor.
Amplasat în cartierul Bronx din New York, în timpul tumultului anilor 1960, un băiat adolescent este sfâșiat între tatăl său cinstit și muncitor și un șef al infrațiunilor violent, dar carismatic. Complicarea lucrurilor este atracția crescândă a tânărului - interzisă în cartierul său - pentru o frumoasă neagră.
De ziua fiicei sale, Ho Dae-su se îmbată și ajunge la secția de poliție. Cel mai bun prieten al său, No Joo-hwan, îl scoate din arest și, în timp ce sună acasă dintr-o cabină telefonică, Dae-su dispare, fiind răpit și ținut într-o cameră timp de 15 ani. Într-o zi, este brusc eliberat, i se dau haine, bani și un celular. Ajunge într-un restaurant unde face cunoștință cu Mido, o bucătăreasă, ajungând amândoi să se îndrăgostească unul de altul. Între timp, Dae-su este în căutarea celui care l-a pus în captivitate și a motivului pentru care a făcut asta și află astfel secrete ascunse ale trecutului sau.
Jean-Baptiste Grenouille (Ben Whishaw) s-a născut în 1744. Copil orfan, bolnăvicios, el nu reușește să supraviețuiască decât unicului său har: mirosul. Grenouille nu are altă pasiune decât pe cea a mirosurilor și fiecare secundă a vieții sale este călăuzită de simțul său hiperdezvoltat. Ducând o viață mizerabilă, tânărul reușește să se angajeze ca ucenic la un mare meșter parfumier al Parisului, Giuseppe Baldini (Dustin Hoffman). El reușește astfel să descopere tehnicile și secretele de fabricare a parfumurilor, care îi duc talentul pe culmi nebănuite. După ce creează câteva capodopere olfactive, Grenouille devine obsedat de mireasma ideală, un parfum care să seducă instantaneu pe oricine i-ar intra în raza de acțiune. În căutarea ingredientelor potrivite, Grenouille este irezistibil atras de parfumul natural al unor tinere fete. El nu va ezita să ucidă pentru a le fura mireasma
Mireasa își continuă fără nicio ezitare „furia de răzbunare” împotriva bande de asasini care au încercat să o omoare pe ea și pe copilul ei nenăscut. Femeia îi vizitează pe fiecare dintre foștii săi asociați unul câte unul, bifând victimele pe lista ei de murit până când nu mai e nimic de făcut ... doar să-l ucidă pe Bill.
Hotărâți să lupte pentru a ieși la suprafață, ei trebuie să găsească repede o cale prin care să meargă prin dărâmături pe măsură ce vasul continuă să se scufunde. Foarte repede se fac niște legături în această călătorie pe verticală, fundături și abateri. Și încrederea se dovedește a fi ceva vital.
Un îngrozitor accident de mașină leagă trei povești, fiecare implicând personaje care se confruntă cu pierderea, regretul și realitățile dure ale vieții, toate în numele iubirii.
În timp ce le dă elevilor săi cu probleme să citească romane clasice precum „Jurnalul Annei Frank”, o profesoară le cere și să țină un jurnal despre viața lor încercată.
După ce a ispășit o pedeapsă de 14 ani de închisoare, un infractor sexual caută să se răzbune pe avocatul care a ajutat la închiderea sa, terorizându-i soția și fiica.
John Wick (Keanu Reeves) își înfruntă cei mai periculoși adversari de până acum în al patrulea capitol al seriei. Pe măsură ce crește prețul pe capul lui, Wick își duce lupta împotriva celor din Masa Aleșilor la nivel mondial, în timp ce îi caută pe cei mai puternici jucători din lumea interlopă la New York, Paris, Osaka și Berlin.
Șoferul de taxi este studiul unui personaj alarmant de plauzibil, Travis Bickle, veteran al războiului din Vietnam, care suferă de insomnie și își petrece nopțile la volanul unui taxi, străbătând străzile New York-ului. Ceea ce vedem din oraș ni se arată prin parbrizul taxiului lui. Filmul este imaginea febrilă, paranoidă, a pericolelor vieții contemporane. Scorsese creionează un New York cu imagini dezolante, de neuitat: canalizări aburinde, străzi inundate de ploaie, lumini izbitoare de neon care, împreună, reprezintă o adevărată viziune a infernului pe pământ