Kill or be killed is the golden rule of the Game of Death. Sucks for seven millennials who ignored that rule. Now each one's head will explode unless they kill someone. Will they turn on each other to survive, or will this sunny day be the last for the innocent people of their middle-of-nowhere town?
Acest film e al doilea prequel al filmului Wrong turn și este continuarea directă a filmului Wrong Turn 4 - Bloody Beginnings. Un mic orașel din West Virginia găzduiește legendarul festival "Mountain man" de Halloween. Astfel se strâng o mulțime de petrecăreți costumați pentru o noapte sălbatică de muzică și băutură. Dar o familia de canibali care a scăpat în partea precedentă distrug distracția când joacă celebrul joc Trick and treat cu un grup de studenți veniți la petrecere.
Telefonul este mort. Dar sună... Finney Shaw, un băiat de 13 ani, timid, dar inteligent, este răpit de un ucigaș sadic și închis într-un subsol izolat fonic, unde țipetele nu-l ajută cu nimic. Când un telefon deconectat prins în perete începe să sune, Finney descoperă că poate auzi vocile victimelor anterioare ale ucigașului. Și acestea sunt gata să se asigure că ceea ce li s-a întâmplat lor nu i se va întâmpla lui Finney.
Se spune că de dragostea unei mame nu ai cum să scapi, dar, pentru Chloe, asta nu e o alinare, ci o... amenințare. În relația lui Chloe cu mama sa, Diane e ceva nefiresc, ba chiar sinistru... Diane a crescut-o pe fiica sa în izolare completă, controlându-i fiecare mișcare de când s-a născut, dar acum Chloe a început să suspecteze că exagerat de protectoarea ei mamă îi ascunde ceva.
După ce în urmă cu câţiva ani Earl Bassett a avut de înfruntat graboizii, adevărate creaturi infernale care apăreau de sub Pământ, acum orăşelul Perfection din Nevada şi-a găsit liniştea, iar monştrii, se pare, s-au retras în lumea lor subpământeana o dată pentru totdeauna. Liniştea este însă aparentă, pentru că ciudatele creaturi cu înfăţişarea unor viermi uriaşi reapar pe un teren petrolifer din Sonora, Mexico, îngrozind muncitorii care lucrau pentru omul de afaceri Carlos Ortega. Acesta din urmă îi face lui Earl Bassett o ofertă foarte tentantă: 50.000 de dolari pentru fiecare vierme prins şi dublu pentru fiecare graboid prins viu. Deşi se lasă convins cu greu de partenerul său Grady Hoover, Earl ştie în sinea sa că el este omul potrivit pentru o asemenea ispravă. Aşadar cei doi parteneri vor porni spre New Mexico pentru o nouă confruntare cu viermii ucigaşi.
Încercând să fugă de agresori, un grup de adolescenți aflați la colindat de Halloween se ascund într-o casă bântuită unde descoperă o serie de povești înfiorătoare.
După uciderea brutală a unei adolescente, un bătrân se referă la o saga vikingă pentru a explica cazul curios. Îl va asculta cineva înainte de a fi prea târziu?
Infidelitatea a pus presiune asupra familiei Harper pe măsură ce Greg, detectivul principal într-un caz de răpire, care a adus la suprafață un caz similar din anii trecuți, încearcă să găsească un mod prin care să-și ierte soția, pe Jackie. În timp ce vinovăția îi afectează sănătatea mintală lui Jackie, o prezență malefică începe să apară în casa Harper, punându-le fiul, pe Connor într-un pericol mortal. O schimbare neașteptată în perspectivă dezvăluie o fantomă din trecut și adevărul rece și dur despre răul din casa Harper este, în sfârșit, descoperit.
Bert Grummer se intoarce acasa, in oraselul Perfection din Nevada, dupa ce a avut succes in lupta cu viermii ucigasi. Aici are de-a face cu un agent imobiliar care vrea sa construiasca locuinte, agenti federali care protejeaza creaturile, tanarul Jack care organizeaza tururi artistice si este in cautare de senzatii tari si, bineinteles, cu viermii ucigasi. De data aceasta, creaturile “Graboid” se transforma in “Shrieker”, care se metamorfozeaza la randul lor, in monstri inaripati.
Câteva fete își caută cu înfrigurare prietena dispărută și ajung să invoce entitatea care pare să o fi răpit: legenda malefică a internetului, Slender Man.
La 25 de ani după ce o serie de crime brutale a șocat orășelul liniștit Woodsboro, un nou criminal preia masca Ghostface și începe să atace un grup de adolescenți pentru a readuce la suprafață secrete din trecutul mortal al orașului.
Supraviețuitorii crimelor de la Woodsboro se mută la New York pentru a începe o viață nouă, dar coșmarul reîncepe când Ghostface apare din nou pentru a-i vâna.
La cincisprezece ani după ce și-a ucis sora în noaptea de Halloween din 1963, Michael Myers evadează dintr-un spital de boli mintale și se întoarce în orășelul Haddonfield, Illinois, pentru a ucide din nou.
Hye-won este o angajată severă și aspră a unei bănci din Seul. Fără tragere de inimă, ezită acordarea unui credit unei femei în vârstă și, mai apoi, identificarea unor indivizi ce au ucis o femeie sub ochii ei. La sugestia directorului băncii, Hye-won își ia un concediu și se duce pe insula Moo-do, unde a copilărit. Insula, aproape pustie, este locuită de niște bătrâne senile, un bătrânel nebun inofensiv, de Bok-nam, prietena ei din copilărie, și de familia acesteia - un soț bizar, fratele acestuia, și fiica minoră a lui Bok-nam. Toți o primesc cu căldură, însă în scurt timp Hye-won se convinge că de fapt singura care se bucură cu adevărat de sosirea ei e Bok-nam. Dintr-o dată, indiferenta Hye-won se trezește în mijlocul unui coșmar și în fața unui adevăr pe care nimeni de pe insulă nu se teme să-l ascundă.
Când ceva oribil se întâmplă cu unicul supraviețuitor al unui masacru, un polițist începător nesigur pe sine trebuie să-și depășească temerile pentru a opri crimele.
Scapă dacă poţi este un thriller psihologic despre şase oameni care nu se cunosc între ei, dar care se confruntă cu o serie de situaţii critice, imposibil de controlat şi care trebuie fie să-şi pună mintea la contribuţie pentru a le depăşi, fie să moară.
Jocul începe din nou. Din cumplitul labirint de camere au supraviețuit doi oameni, însă creatorul de puzzle-uri are acum planuri mai mărețe, dar și mai diabolice.
În ciuda morții lui Jigsaw și pentru a salva viețile a doi dintre colegii săi, locotenentul Rigg este forțat să ia parte la un nou joc, care promite să-l testeze la limită.
Jigsaw a dispărut. Alături de noul său ucenic Amanda, păpușarul din spatele jocurilor crude și complicate care au îngrozit o comunitate și au derutat poliția a scăpat încă o dată prin captură și a dispărut. În timp ce detectivul orașului se străduiește să-l găsească, doctorul Lynn Denlon și Jeff Reinhart nu știu că sunt pe cale să devină cei mai noi pioni de pe tabla lui de șah vicioasă.
În urma morții înspăimântătoare a lui Jigsaw, detectivul Mark Hoffman este lăudat ca un erou, dar agentul Strahm este suspicios și se adâncește în trecutul lui Hoffman. Între timp, un alt grup de oameni sunt supuși unei serii de teste înfiorătoare.
Câțiva indivizi care nu se cunosc între ei se trezesc într-un loc necunoscut fără să-și poată aminti cum au ajuns acolo. Nu știu nici că au fost aleși pentru un scop foarte precis: să fie vânați.
Un apel telefonic declanșează un joc periculos de riscant pentru Elliot, un agent de vânzări fără noroc. Jocul promite mari recompense pentru finalizarea a 13 sarcini, fiecare mai sinistră decât alta... El trebuie sa respecte o regula foarte importanta: sa nu spuna nimanui ca joaca acest joc. De asemenea, refuzul uneia dintre sarcini sau neindeplinirea ei duce automat la pierderea tuturor castigurilor acumulate.