The Giallo film reinvented as an experimental S&M-tinged fever dream, told through a combination of color-gelled cinematography and jump-cut photographs, infused with dark sensuality and perverse cruelty. The short films of the directors of Amer are technically rawer than that film, but they show what was to come in terms of themes based on giallo films and an abstract style, from the use of still frames like in Chris Marker's La Jetée to harsh coloured lighting. They are worth seeing by themselves as a refining of their ideas into a fantastic debut feature film.
O vedetă la final de carieră decide să folosească un medicament de pe piața neagră, o substanță de replicare celulară care creează temporar o versiune mai tânără și mai bună a sa.
Când rasa umană este atacată de entităţi care iau forma celor mai cumplite temeri ale noastre, o femeie încearcă să-şi salveze copiii legându-se la ochi şi încercând să se pună la adăpost de atacatori.
Valerie este îndrăgostită de un străin, Peter, dar părinții ei au aranjat ca ea să se căsătorească cu un alt bărbat. Nevrând să se piardă unul pe celălalt, Valerie și Peter plănuiesc să fugă împreună când sora mai mare a lui Valerie este ucisă de un vârcolac care târâie prin pădurea întunecată din jurul satului lor. Panica stăpânește orașul când Valerie descoperă că are o legătură unică cu fiara - una care le unește inexorabil, făcând-o atât suspectă... cât și momeală.
Trei studenți se mută într-o casă aflată în afara campusului și descoperă că au dezlănțuit fără să vrea un ucigaș supranatural, cunoscut ca Bye Bye Man.
Angajată să aibă grijă de cei doi nepoți orfani ai unui bogătaș la conacul izolat al acestuia din Maine, o bonă descoperă că noua ei casă ascunde un secret întunecat.