Aibileen Clark este o menajeră afro-americană de vârstă mijlocie care și-a petrecut viața crescând copii albi și și-a pierdut recent singurul fiu; Minny Jackson este o menajeră afro-americană care i-a jignit adesea pe angajatorii ei, în ciuda luptelor familiei cu bani și a nevoii ei urgente de a-și desfășura activitatea; și Eugenia „Țânțara” Phelan este o femeie albă tânără care sa mutat recent acasă după ce a absolvit colegiul pentru a afla că slujba ei din copilărie a dispărut în mod misterios. Aceste trei povești se intersectează pentru a explica modul în care viața din Jackson, Mississippi se învârte în jurul „ajutorului”; totuși ele sunt întotdeauna ținute la o anumită distanță din cauza liniilor rasiale.
Hotel Desire prezintă povestea unei femei care dorește ceva mai mult de la viață decât rutina de zi cu zi. Filmul încearcă să exploreze aspirația umană pentru sexul explicit și să o prezinte ca o poveste intrigantă cu simțiri erotice și imagini senzuale.
Roma marchează întoarcerea lui Alfonso Cuarón acasă, în Mexic, şi este totodată văzut ca cel mai personal film al regizorului, fiind inspirat de poveştile femeilor din copilăria sa. Cel mai personal proiect de până acum al regizorului și scenaristului premiat cu Oscar Alfonso Cuarón (Gravity, Children of Men, Y Tu Mama Tambien), Roma urmărește povestea lui Cleo (Yalitza Aparicio), o tânără angajată în casa unei familii din cartierul de clasă mijlocie Roma din Mexico City. Prin crearea unei scrisori de iubire adresate femeilor care l-au crescut, Cuarón pornește de la propria sa copilărie pentru a crea un portret viu și emoționant al conflictelor interne și al ierarhiei sociale în timpul turbulențelor politice din anii 1970. Primul proiect al lui Cuarón de la revoluționarul Gravity din 2013.