A sensuous and ethereal story of two young women falling in love for the first time. Young, beautiful Àsia lies in a coma, her mother and boyfriend keeping constant vigil by her side. In flashback we see what led up to her accident, her life studying architecture at university, the somewhat overbearing relationship she has with her mother and her passionless relationship with Nathaniel.
Sookee este angajată în serviciul moștenitoarei Hideko, care trăiește o viață retrasă pe o proprietate luxoasă, cu unchiul ei extrem de dominant. Sookee păstrează însă un secret: este o hoață de buzunare recrutată de un șarlatan care se dă drept conte. Slujnica îl ajută să o seducă pe frumoasa moștenitoare și totul merge conform planului până la un punct, când între cele două femei se leagă o relație plină de erotism.
Ira şi Ruth, Sophia şi Luke. Două cupluri care, aparent, nu au nimic în comun, despărţite de ani mulţi şi experienţe diferite. Ira este un evreu ajuns la apusul vieţii, care, captiv în propria maşină, în urma unui accident, se trezeşte alături de fantoma lui Ruth, soţia mult iubită. Ea este cea care îl ţine în viaţă, cu ajutorul amintirilor. La câţiva kilometri distanţă, Sophia, care studiază la colegiul Wake Forest, se zbate să îşi revină după un dureros eşec sentimental. În inima ei înmugureşte din nou speranţa când îl întâlneşte pe Luke, un seducător campion de rodeo. Ca şi în cazul cuplului Ruth şi Ira, Sophia şi Luke sunt, la prima vedere, cum nu se poate mai diferiţi. Şi totuşi, se atrag şi se completează. La un moment dat, destinele celor două perechi, Ira-Ruth şi Luke-Sophia, se întrepătrund cu o neaşteptată profunzime.
O misiune neobișnuită a dus-o pe pictorița pariziană Marianne pe o insulă singuratică din largul coastei Bretaniei în 1770: trebuia să picteze în secret un tablou cu Héloïse, care tocmai părăsise o școală de mănăstire pentru tinere aristocrate și era pe cale să se căsătorească. Pentru că Héloïse refuză să stea ca model pentru a protesta împotriva căsătoriei aranjate de mama ei, Marianne o observă pe Héloïse în timpul plimbărilor pe coastă și seara îi pictează portretul din memorie. O atracție irezistibilă crește încet între privirile bântuitoare...
O călugăriță din secolul al XVII-lea se încurcă într-o aventură lesbiană interzisă cu o novice. Dar viziunile religioase șocante ale Benedettei sunt cele care amenință să zguduie Biserica până la capăt.
Adele are 15 ani și, ca orice tânără, e interesată de băieți. Însă atunci când o vede pentru prima dată pe Emma cea cu păr albastru, Adele începe să-și dea seama că începe să privească lumea cu totul altfel. Și în iubirea ei pentru Emma, Adele devine din copil adult, și din adolescentă - femeie. Chiar dacă asta implică conflicte cu părinții, cu lumea, cu ea însăși.
Filmul Carol este plasat în New York-ul anilor 1950, unde Therese Belivet (Rooney Mara - premiul de interpretare la Cannes) lucrează într-un magazin de jucării, visând la o viață diferită, când o întâlnește pe Carol Aird (Cate Blanchett), o femeie seducătoare, mult mai matură, prinsă într-un mariaj în destrămare. O scânteie se aprinde între cele două femei, iar legătura dintre ele devine din ce în ce mai puternică. Când relația dintre cele două femei iese la lumină, ele sunt forțate să lase în urmă frumoasa poveste de dragoste, într-o confruntare care le va pune la încercare devotamentul uneia față de cealaltă.
Sexul este un fundal pentru a examina intimitatea și vulnerabilitatea. Privește complexitatea relațiilor moderne spuse prin intermediul a opt cupluri separate. Prin dialog și situații compromițătoare, filmul ne poartă de la începutul unei relații până la consecințele uneia și examinează fiecare etapă dintre umorul din drama, durerea și confuzia.
Rachel se pregătește de nuntă. Ea și întreaga ei familie, formată dintr-un tată adorabil, o mamă cârcotașă și o soră mai mică, dar mintoasă. Alesul este Heck cel simpatic, vechi prieten și iubit. În timpul pregătirilor, Rachel o cunoaște pe Luce, florăreasa ceremoniei, pentru care începe să simtă o atracție ciudată, care seamănă cu prietenia, dar care parcă s-ar numi dragoste.
În Anglia anilor 1840, apreciata, dar ignorata căutătoare de fosile Mary Anning lucrează singură pe coasta aspră din sud. Cum zilele descoperirilor faimoase sunt în urmă, ea caută acum fosile obișnuite pe care să le vândă turiștilor pentru a se întreține pe ea dar și pe mama ei bolnavă. Când un vizitator bogat are încredere în ea ca să i-o lase în grijă pe soția lui, Charlotte Murchison, Mary nu își permite să-l refuze. Mândră și extrem de pasionată de ce face, ea are inițial discuții în contradictoriu cu invitata nedorită, dar în ciuda distanței dintre clasele lor sociale și a personalităților diferite, între ele începe să se lege o legătură intensă, împingându-le pe cele două femei să descopere adevărata natură a relației lor.
Mia și Frida, două tinere de 30 de ani, se întâlnesc pentru prima dată, pentru a sărbători logodna părinților lor. Tatăl lui Mia, Lasse, este pe cale să se căsătorească cu mama Fridei, Elizabeth, ceea ce va face ca Mia și Frida să devină surori vitrege. Fata lui Lasse, Mia, care nu și-a mai vizitat tatăl în cei 30 de ani, a venit cu prietenul ei, Tim, cu care intenționează să se căsătorească.
Annabelle este fiica rebelă a unei senatoare SUA. Datorită problemelor pe care le face, ea este trimisă la o școală catolică de fete. Aici o cunoaște pe Simone, o profesoară de engleză, de care se îndrăgostește. Stă în cameră cu alte 3 fete, fiecare cu problemele ei - una are probleme cu drogurile, alta are tendințe sinucigașe... Annabelle încearcă să se apropie de Simone, dar aceasta este implicată într-o relație fără viitor cu Michael și a trecut printr-o tragedie cu fosta ei iubită, Amanda, iar suferința o împiedică să meargă mai departe. Și ca și cum nu ar fi piedici destule, Măicuța Imaculata, șefa școlii, o supraveghează atent pe Simone, iar Cat, colega de cameră a Annabellei, este geloasă pe cele două, așa că are grijă să le pună piedici.