În orășelul Sparta, Mississippi, este găsit cadavrul unui om de afaceri. Șeriful îi ordonă adjunctului Wood să scotocească peste tot în căutarea făptașilor. Wood găsește la gară un tânăr de culoare, îmbrăcat elegant, și hotărăște că el este suspectul de care are nevoie. La secție se descoperă că acesta este Virgil Tibbs, ofițer la Secția Omucideri a poliției din Philadelphia, sosit în oraș pentru a-și vedea mama. Șeriful sudist, incapabil să ducă la bun sfârșit cazul, se vede silit să facă echipă cu mult mai experimentatul ofițer de culoare. Pe măsură ce se apropie de finalul anchetei, cei doi bărbați învață să se prețuiască și să se respecte, înfrângându-și prejudecățile.
Odată cu primele crime pe care le-a comis în anii ’70 în America, Jack a făcut primul pas pentru a deveni un sofisticat criminal în serie. Dispunând de o inteligență cu mult peste medie, Jack este conștient de starea în care se află și anomaliile pe care aceasta le generează, însă preferă să-și discute problemele și frământările interioare doar cu Verge, căruia îi mărturisește că pentru el, fiecare crimă este o operă de artă în sine. Însă pe măsură ce intervenția poliției devine inevitabilă, Jack începe să își asume riscuri tot mai mari, în încercarea sa de a crea o operă de artă supremă.
Lily și Amanda, două adolescente pline de bani, redevin prietene și descoperă că au ceva în comun: îl urăsc pe tatăl vitreg al lui Lily. Așa ia naștere un plan criminal.
La opt ani de la moartea soției sale - ucisă, se pare, de un criminal în serie - Alex este încă neconsolat. Își petrece mai tot timpul singur, retrăind momentele fericite petrecute alături de fosta soție. Dintr-o dată, apatia și melancolia din viața lui sunt spulberate de două evenimente neașteptate: primește un e-mail care conține un scurt film cu o femeie care seamănă foarte bine cu soția sa, iar câteva date revelatoare îi fac pe polițiști să redeschidă ancheta în legătură cu moartea acesteia. Încercând să-și regăsească soția, Alex pornește într-o cursă infernală pe străzile Parisului.
Un croitor britanic din Chicago-ul anilor ’50 are o misiune foarte periculoasă când atelierul său devine câmp de luptă pentru un grup de gangsteri rivali.
Filmul ne prezintă un asasin de elită, cunoscut doar sub numele de Agentul 47. Agentul fără nume are o precizie uluitoare, ucide cu sânge rece, nu pentru ca i-ar face plăcere, ci pentru că așa a fost educat: să-și execute sarcinile cu profesionalism. Agentul 47 are misiunea de a-l împușca pe președintele Rusiei, dl. Belicoff (Ulrich Thomsen). Deși nu are obiceiul să greșească ținta, Agentul 47 constată că a doua zi după împușcare, Belicoff apare în public. Mă rog, Agentul 47 a împușcat o dublură iar acum el se găsește în postura de a fi urmărit de propria agenție, de agenți ruși și de Interpol.
Un lunetist de elită trăind în exil este convins să se întoarcă în acțiune după ce află de un complot pentru al-l ucide pe președinte. În cele din urmă ajunge să fie tras pe sfoară și să i se însceneze atentatul, el o ia la fugă pentru a-l urmări pe ucigașul adevărat și să afle exact cine i-a înscenat asta, și de ce.