Cameron Duncan wrote, directed and starred in this short film, the same year a lump in his knee turned out to be cancerous. Aged only 16, Duncan had already showcased his filmmaking talents on a series of award-winning short pieces made for Fair Go's annual programme devoted to commercials. With DFK6498, he channels his recent experiences into a short, stylishly-shot memoir of incarceration, frustration and freedom lost. The film went on to win a trio of awards at Wanganui's River City Film Festival and win praise from director Peter Jackson.
Acest film-eseu autobiografic graviteaza in jurul imaginii obsedante a mamei, o mama enigmatica, apropiata si indiferenta totodata, care nu explica nimic copiilor lasandu-i sa descopere singuri lumea cu senzatiile ei, ca un imens labirint. Rar cinematograful a reusit sa surprinda de atat de aproape impresiile primare, care nici nu sunt numite.
Un predicator sosește la o așezare britanică în anii 1830. Trecutul său violent este adus curând în discuție, iar credința sa e pusă la încercare după ce se trezește în mijlocul unui război sângeros între triburile maori.
Muta Ada este lăsată pe o plajă din Noua Zeelandă cu fiica ei și pianul ei pentru a intra într-o căsătorie aranjată. Cu toate acestea, soțul ei refuză ca instrumentul iubit să fie transportat prin jungla impracticabilă. De asta se ocupă muncitorul pustnic Baines, care aduce pianul în casa lui și face un pact cu Ada: ea poate cânta la pian dacă își permite anumite libertăți. Încet, între cei doi se dezvoltă o legătură erotică intimă.