Iris, a woman abroad in Seoul, teaches French and English in an idiosyncratic fashion that allows her to pursue her own philosophical and personal interests. Through four encounters over a single day, Iris probes students and strangers for information about poetry, their own histories, and their relationship to their egos.
Dacă îți place A Traveler’s Needs (2024), e posibil să îți placă și filmele de mai jos.
Filme similare sunt obținute folosind genuri și subiecte similare.
La sfârșitul anilor ’50, într-o școală de elită din Noua Anglie un profesor de literatură non-conformist își învață elevii să se abată de la litera cărții și să dea frâu liber pasiunilor. La început timorați și obișnuiți să respecte regulile rigide care le ordonează viața la școală și acasă, băieții sunt reticenți la cerințele acestui profesor excentric care îi împinge să rupă din manuale paginile cu comentarii stupide sau să se urce pe bănci ca să privească viața din alt unghi... Încetul cu încetul se lasă însă seduși de stilul și învățăturile lui (Trăiește clipa! Trăiește ziua! Trăiește o viață extraordinară!), prinzând curaj să se exprime liber și să își urmeze visurile. Una dintre pasiunile lor e desigur poezia și astfel descoperă că profesorul lor, care în adolescență învățase la aceeași școală, făcuse parte din Cercul poeților dispăruți, un cenaclu misterios format din elevi îndrăzneți.
Când simți nevoia de viteză, nu te poți duce decât într-un singur loc: Top Gun, școala de elită a Marinei Americane cu cei mai buni piloți din lume, și filmul care a definit o nouă specie de blockbuster. În rolul care l-a transformat în cea mai mare vedetă a lumii, Tom Cruise este Maverick, pilotul care zboară din instinct, fără să respecte regulile, și care trebuie să-și înfrunte demonii pentru a reuși într-o lume unde locul 2 nu există. Kelly McGillis joacă rolul instructorului civil care ajunge să aibă un interes mai mult decât profesional pentru pilotul rebel.
Rănitul soldat din războiulc civil, John Dunbar încearcă să se sinucidă - și devine, în schimb, un erou. Ca recompensă, el este repartizat la postul său de vis, o intersecție îndepărtată de pe frontiera de vest, și în curând face prieteni neașteptați din tribul local Sioux.
Crescut într-o suburbie bogată din Washington DC, Christopher McCandless decide la 24 de ani să întrerupă legăturile cu familia, să renunțe la conturile bancare și să plece în sălbăticie. Ajuns în Alaska, Christopher renunță la mașină, își arde și ultimii bani și decide să se decurce singur în ținuturile pustii, vânând și mâncând rădăcini. Corpul lui a fost găsit cu câteva luni de zile mai târziu, cauza decesului fiind probabil inaniția.
Adele are 15 ani și, ca orice tânără, e interesată de băieți. Însă atunci când o vede pentru prima dată pe Emma cea cu păr albastru, Adele începe să-și dea seama că începe să privească lumea cu totul altfel. Și în iubirea ei pentru Emma, Adele devine din copil adult, și din adolescentă - femeie. Chiar dacă asta implică conflicte cu părinții, cu lumea, cu ea însăși.
Un fost DJ, împovărat de ani de zile de o teribilă greșeală comisă în timpul unei emisiuni, găsește izbăvirea când oferă ajutor unui vagabond care a fost una dintre multele victime nevinovate ale greșelii celui dintâi.
Condamnatul la moarte, Matthew Poncelet, așteaptă executarea de șase ani. Într-o scrisoare îi cere ajutor călugăriței destul de neconvenționale, sora Helen Prejean, care încă nu a avut de-a face cu un criminal. Ea răspunde la scrisoarea lui și în cele din urmă îl vizitează în Penitenciarul de Stat din New Orleans. Acolo, ea se confruntă cu lumea birocratică a sistemului penitenciar și decide să ajute prizonierul în ciuda comportamentului său disprețuitor și a cinismului său. În încercarea ei de a evita moartea sigură a lui Poncelet, ea trebuie să învețe cât de puțin valorează viața umană pentru politică, autorități și mass-media și se confruntă în cele din urmă cu părinții victimelor, care cer pedeapsă pentru uciderea copiilor lor. Asistenta Prejean se trezește în curând prinsă între fronturi și afectată de îndoiala de sine. Este corect să fii de partea unui criminal?