Nicio opțiune. Nicio minciună. Nicio frică. Nicio înțelegere. Doar continuă să vorbești.
Acesta este cazul agentului de publicitate Stu Sheppard, care e sechestrat într-o cabină telefonică de un necunoscut care îl amenință la telefon că îl va împușca dacă închide. Căpitanul Ramey încearcă să-l convingă să iasă din cabina telefonică. Ceea ce, însă, Ramey nu știe, este că toți cei prezenți la fața locului – polițiștii, reporterii, soția lui Stu, Kelly, și prietena sa, Pamela – sunt în vizorul armei interlocutorului necunoscut. Pe măsură ce timpul trece, Stu este nevoit să treacă printr-o transformare morală. Din punct de vedere emoțional, necunoscutul îl domină. Minciunile lui Stu nu-i mai sunt de niciun folos. În schimb, el trebuie să își sondeze adâncimile sufletului pentru a găsi tăria de a-l învinge pe interlocutorul său, făcând jocul să fie și mai periculos.
Filme asemănătoare cu Cabina telefonică - Phone Booth (2003)
Dacă îți place Cabina telefonică - Phone Booth (2003), e posibil să îți placă și filmele de mai jos.
Filme similare sunt obținute folosind genuri și subiecte similare.
Fostul investigator militar Jack Reacher este pe urmele unui ucigaș care a omorât șase oameni, fiecare dintr-un singur foc. Când polițiștii sunt siguri că a pus mâna pe suspect, acesta refuză să scoată o vorbă, în schimb le dă o hârtie pe care scrie atât: "Aduceți-l pe Jack Reacher!". Așa începe o cursă contracronometru pentru aflarea adevărului din spatele acestui caz, pe care Jack Reacher îl va demonta piesă cu piesă luptându-se cu un dușman la care nimeni nu se aștepta.
Christian Wolff este autist. Tatăl său nu a vrut niciodată să-l ia în considerare fiind diferit de alți copii. L-a învățat să lupte împotriva celor care s-au râs de el. Acum adult, Christian a devenit un contabil autorizat. El lucrează, sub pretextul anonimatului, pentru unele dintre cele mai periculoase organizații criminale din lume. Într-o zi, o companie avansată de robotică necesită serviciile sale pentru a arunca lumină asupra unei anomalii de câteva milioane de dolari. Când unul dintre liderii de afaceri ai companiei este ucis, președintele, Ray King, pune capăt investigațiilor lui Wolff, dar acesta din urmă vrea să termine ceea ce a început. Christian se angajează apoi în căutarea adevărului.
Slevin este pus din greșeală în mijlocul unui război personal între cei mai mari criminali șefi ai orașului. Sub supravegherea constantă, Slevin trebuie să încerce să nu fie ucis de un asasin josnic și să vină cu o idee cum să iasă din dilema actuală. Un film cu multe încâlciri și întorsături.
Când un nebun poreclit ca „Ucigașul scorpion” terorizează San Francisco, polițistul dur Harry Callahan -- faimos pentru abordarea lui „nu-lua-niciun-prizonier” pentru aplicarea legii și poreclit „Harry murdarul ” deoarece lui i se dă orice treabă murdară (dirty în engleză) care apare -- primește misiunea de a-l vâna pe psihopat. Harry îl prinde eventual pe „Scorpion” în timp ce salvează o victimă răpită, doar ca să vadă că acesta scapă prin niște chițibușuri. Acum, detectivul non-conformist este determinat să îi facă singur de petrecanie maniacului.
Killing a fost primul film al lui Stanley Kubrick cu o distribuție profesionistă și pentru prima dată a obținut recunoașterea publică ca regizor neconvențional pe care îl cunoaște acum. Povestea este a unor foști prizonieri care intenționează să înființeze un pistă de curse, astfel încât să poată trăi o viață fără grijile monetare. Unul dintre cele mai excepționale filme artistice ale anilor '50.
John Wick (Keanu Reeves) își înfruntă cei mai periculoși adversari de până acum în al patrulea capitol al seriei. Pe măsură ce crește prețul pe capul lui, Wick își duce lupta împotriva celor din Masa Aleșilor la nivel mondial, în timp ce îi caută pe cei mai puternici jucători din lumea interlopă la New York, Paris, Osaka și Berlin.
În această ultimă parte a trilogiei despre familia Corleone, Al Pacino joacă rolul lui Michael, liderul puternic al familiei. La cei 60 de ani ai săi, Michael e dominat de două pasiuni: să-și elibereze familia de crime și să găsească un succesor potrivit. Succesorul ar putea fi pătimașul Vincent, dar el ar putea fi, de asemenea, și cel care schimbă dorința lui Michael de a face afaceri legale într-un infern al violenței.
După doi ani de supraveghere a străzilor orașului ca Batman, aducând frică în inimile criminalilor, cel mai cunoscut personaj al universului DC este înfățișat într-o poveste complet diferită, care scoate la iveală secretele ascunse ale familiilor fondatoare ale orașului Gotham. Cu doar doi aliați de încredere - Alfred Pennyworth și Lt. James Gordon - printre rețeaua coruptă a oficialilor și personalităților de profil a orașului, Batman se impune ca întruchiparea răzbunării. Când un criminal pe nume Riddler vizează elita orașului cu o serie de intrigi sadice, indiciile îl trimit pe Bruce Wayne într-o investigație în lumea interlopă, unde întâlnește personaje precum Catwoman, Pinguinul/Oswald Cobblepot, Edward Nashton și Carmine Falcone. Pe măsură ce dovezile încep să se apropie de casă și planurile răufăcătorului devin clare, Batman trebuie să creeze noi relații pentru a-l demasca pe vinovat, devenind simbolul speranței în orașul Gotham.
Doi detectivi de de omucideri sunt într-o vânătoare disperată pentru a găsi un criminal în serie ale cărui crime sunt bazate pe cele „șapte păcate capitale” în acest film întunecat care îi poartă pe privitori de la rămășițele unei victime la cele ale alteia. Experimentatul detectiv Sommerset cercetează fiecare păcat într-un efort de a intra în mintea criminalului, în timp ce partenerul său începător, Mills, ia în râs eforturile lui de a dezlega cazul.
Cu o viziune amplă și complexă, Phillips explorează traiectoria lui Arthur Fleck, un individ ignorat de societate, cu o personalitate imprevizibilă și fascinantă, care nu poate fi inclus în niciun stereotip. Ce se obține este un studiu de personaj disprețuit de societate care devine nu doar un sumbru caz social; ci și o poveste moralizatoare. Robert de Niro apare în rolul unei gazde de talk-show care îl face pe Joker să își piardă mințile.
În fiecare noapte, în timp ce orașul doarme, echipe frenetice înarmate cu mașini rapide, camere video scumpe și radare de poliție pornesc la vânătoare prin Los Angeles în căutarea unui subiect senzațional. Acești jurnaliști independenți, cunoscuți și sub numele de „prădători de noapte”, vânează accidente de mașină, incendii, crime și orice alt fel de incident pe care îl filmează în speranța ca apoi să-l vândă televiziunilor locale pentru jurnalele de știri. Alergând de la un incident unde e prezentă poliția la altul, aceștia sunt mânați de un calcul simplu care convertește infracțiunile și victimele în dolari și cenți.